Szybko i skutecznie

Spis literatury w pracy magisterskiej

Poniżej prezentujemy listę ciekawych tytułów książek, które przydadzą się w trakcie pisania pracy magisterskiej z zarządzania, strategii, marketingu i biznesu. Z pewnością są to książki, które warto przeczytać.

Lista tytułów:
Motywowanie pracowników w organizacji
Kozłowski Waldemar

Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał
Sasin Maciej

Motywowanie pracowników zróżnicowanych pokoleniowo
Nieżurawska Joanna

Sztuka wojny
Tzu Sun , Pin Sun

Problem Solving jest dla ludzi. Skuteczne rozwiązywanie problemów w każdym biznesie
Dobrowolski Krzysztof

Instrukcja obsługi projektu
Żmigrodzki Marcin

Mądrość mentoringu, inteligencja coachingu. Sprzedaż i skuteczność menedżerska w stylu mentoringowym i coachingowym
Radłowski Grzegorz

Przywództwo wyższego stopnia
Blanchard Ken

Zarządzanie milenialsami
Espinoza Chip , Ukleja Mick

Czas to skarb
Muncy Jim

Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
Wzorek Marek

Harvard Business Review. Podręcznik menedżera. 17 najważniejszych umiejętności lidera
Opracowanie zbiorowe

Techniki negocjacji i wywierania wpływu
Chmielecki Michał

Ekstremalne przywództwo. Elitarne taktyki Navy SEALs w zarządzaniu
Willink Jocko , Babin Leif

Rekrutacja oparta na kompetencjach. Znajdź i rozwijaj idealnego pracownika
Ciećwierz Agnieszka

Like a Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole biznesu
Branson Richard

To jest marketing!
Godin Seth

Tworzenie doświadczeń klientów
Urbański Artur , Dziewa Lucyna

Marketing w działalności gospodarczej. Podręcznik do nauki zawodu Technik handlowiec
Szulce Halina , Florek Magdalena ...

Kod kulturowy. Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu
Rapaille Clotaire

Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów
Stawarz Barbara

Trzy filary biznesu w Internecie
Jellinek Ryszard

Zarządzanie zasobami ludzkimi. Podręcznik
Opracowanie zbiorowe

Zarządzanie zasobami ludzkimi
Armstrong Michael , Taylor Stephen
Mobbing jako patologiczne zjawisko w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Zaremba Kinga

Zrozumieć social media
Roguski Artur

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty
Miotk Anna

Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
Skwarek Mirosław

Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media
Podlaski Arkadiusz

Analiza finansowa w przedsiębiorstwie - przykłady, zadania i rozwiązania
Kotowska Beata , Uziębło Aldona ...

Analiza finansowa przedsiębiorstw wybranych sektorów
Lichota Wojciech , Rabiej Ewelina

Skuteczne sposoby inwestowania w nieruchomości
Kleczewski Damian

W transie inwestowania. Podbij rynek pewnością siebie, żelazną dyscypliną i postawą zwycięzcy
Douglas Mark

Giełda. Podstawy inwestowania
Zaremba Adam

Inteligentny inwestor. Najlepsza książka o inwestowaniu wartościowym
Graham Benjamin

Geniusze strategii
Gaddis John Lewis

Od zera do sukcesu. Strategie umysłowe pozwalające odnieść sukces w środowisku, w którym przetrwają najsilniejsi
Ruiz Nick

Strategia organizacji
Obłój Krzysztof

Content marketing. Od strategii do efektów
Bakalarska-Stankiewicz Justyna