Plan marketingowy
Przygotowanie planu działań marketingowych wymaga określenia celu. W każdej branży plan będzie inny. Plan marketingowy powinien pomóc w przygotowaniu się do sprzedaży produktu na nowe rynki zbytu, pozyskanie nowych klientów, wzmocnienie wizerunku marki lub zmianę systemu dystrybucji np. z tradycyjnych kanałów sprzedaży (hurtownie, galerie handlowe, sklepy) na system handlu elektronicznego. Na polskim rynku mamy wiele przykładów firm zajmujących się sprzedażą internetową m.in.: 4F, Amazon, CCC, LPP, czy Oponeo.
Polecane książki: M.Dziekoński Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy, J.Westwood Jak stworzyć plan markeringowy, J.westwood Plan marketingowy w praktyce
Zagadnienia: plan marketingowy, marketing, strategia, biznes, zarządzanie marką, przewaga konkurencyjna
Zagadnienia: plan marketingowy, marketing, strategia, biznes, zarządzanie marką, przewaga konkurencyjna
Jeśli chcesz zlecić napisanie planu marketingowego wyślij wiadomość do naszego konsultanta.