Reklama

Napisanie pracy na temat reklamy nie powinno stanowić trudności dla studenta. Tym bardziej, że z tym zagadnieniem spotykamy się codziennie w pracy i życiu prywatnym. Więc zdobycie materiałów do napisania pracy magisterskiej lub licencjackiej nie jest dużym problemem. Na co szczególnie zwrócić uwagę podczas pisania pracy dyplomowej na temat reklamy? Warto skupić się na celu głównym i temacie. Więc pracę możesz pisać na przykład o reklamie internetowej opisując zagadnienia związane z Google Adwords, kampanią promocyjną na facebooku, youtube, linkedinie czy instagramie. Możesz rónież opisać rodzaje skutecznej reklamy tradycyjnej lub w mediach społecznościowych. Ciekawą opcją może okazać się na przykład propozycja działań marketingowych i reklamowych dla określonej marki produktów kosmetycznych. Strategia reklamy to m.in. określenie grupy docelowej, budżetu, harmonogramu działań, narzędzi reklamy, a następnie przeprowadzenie badań marketingowych na temat skuteczności wybranych narzędzi reklamy. W pracy dyplomowej związanej z reklamą możesz np. opisać rynek reklamy w Polsce i zbadać jak kształtowały się trendy na rynku reklamy.

Polecane książki: A.Jabłoński "Skuteczna reklama na Linkedin" A.Murdoch "Kreatywność w reklamie", A.Kargiel "Wykonywanie przekazu reklamowego", M. Skorek "Społeczność wokół marki"

Zagadnienia: reklama, marketing, reklama internetowa, social media, marka, rynek reklamy, badania marketingowe, strategia reklamy.

Jeśli masz pytania dotyczące pracy dyplomowej wyślij wiadomość do naszego konsultanta.

PRACA MAGISTERSKA, PRACA LICENCJACKA, DYSERTACJA MBA, PRACA DYPLOMOWA, PRACA ZALICZENIOWA, ESEJ.


ZARZĄDZANIE, BIZNES, EKONOMIA, MARKETING, STRATEGIA, ECOMMERCE, REKLAMA, SOCIAL MEDIA, INNOWACJE, LOGISTYKA, BANKOWOŚĆ, PSYCHOLOGIA BIZNESU, MENEDŻER, MOTYWOWANIE, ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI, LOGISTYKA