Social media

Nowe trendy w komunikacji i promocji marki, lojalność klientów, badania marketingowe, a przede wszystkim społeczność internetowa. Te wszystkie elementy składają się na social media marketing. Media społecznościowe mają istotne znaczenie w kształtowaniu relacji z potencjalnymi klientami. Z pewnością wspomagają one działania oparte na marketingu relacyjnym. Marketing relacji jest procesem budowania, utrzymywania i rozwijania relacji z klientami. Polega na stworzeniu przyjaznych warunków za pośrednictwem profili społecznościowych do kształtowania wizerunku marki, produktu i organizacji. Istotną rolą w działaniach związanych z mediami społecznościowymi jest budowanie danych o aktualnie obsługiwanych klientach i doskonalenie relacji z klientami. Praca magisterska lub licencjacka na temat mediów społecznościowych często opisuje kształtowanie się wizerunku marki, aktywność firm na portalach społecznościowych, a także preferencje konsumentów. W mediach społecznościowych obserwujemy dynnamiczny rozwój biznesu od mikroprzedsiębiorstw do dużych znanych korporacji. Biznes jest aktywny w działaniach marketingowych promując marki własnych produktów i usług. Social media to dobry pomysł na napisanie pracy dyplomowej. W pracy dyplomowej możesz opisać wybraną kampanię promocyjną na facebooku lub instagramie na przykładzie marki wybranego produktu.

Polecane książki: D.Meerman Scott "Nowe zasady marketingu i PR", B.Stawarz "Content marketing i social media", M.Żukowski "Twoja firma w social mediach" A.Rogulski "Zrozumieć social media",

Zagadnienia: marketing społecznościowy, social media marketing, wizerunek marki, lojalność klientów, marketing lojalnościowy, facebook, instagram, youtube, blog internetowy, tiktok, twitter,

Jeśli masz pytania dotyczące pracy dyplomowej wyślij wiadomość do naszego konsultanta.

PRACA MAGISTERSKA, PRACA LICENCJACKA, DYSERTACJA MBA, PRACA DYPLOMOWA, PRACA ZALICZENIOWA, ESEJ.


ZARZĄDZANIE, BIZNES, EKONOMIA, MARKETING, STRATEGIA, ECOMMERCE, REKLAMA, BIZNESPLAN, SOCIAL MEDIA, INNOWACJE, LOGISTYKA, PLAN MARKETINGOWY , PSYCHOLOGIA BIZNESU, MENEDŻER, MOTYWOWANIE, ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI, LOGISTYKA