Social media - praca magisterska

Nowe trendy w komunikacji i promocji marki, lojalność klientów, badania marketingowe, a przede wszystkim społeczność internetowa. Te wszystkie elementy składają się na social media marketing. Media społecznościowe mają istotne znaczenie w kształtowaniu relacji z potencjalnymi klientami. Z pewnością wspomagają one działania oparte na marketingu relacyjnym. Marketing relacji jest procesem budowania, utrzymywania i rozwijania relacji z klientami. Polega na stworzeniu przyjaznych warunków za pośrednictwem profili społecznościowych do kształtowania wizerunku marki, produktu i organizacji. Istotną rolą w działaniach związanych z mediami społecznościowymi jest budowanie danych o aktualnie obsługiwanych klientach i doskonalenie relacji z klientami. Praca magisterska lub licencjacka na temat mediów społecznościowych często opisuje kształtowanie się wizerunku marki, aktywność firm na portalach społecznościowych, a także preferencje konsumentów. W mediach społecznościowych obserwujemy dynnamiczny rozwój biznesu od mikroprzedsiębiorstw do dużych znanych korporacji. Biznes jest aktywny w działaniach marketingowych promując marki własnych produktów i usług. Social media to dobry pomysł na napisanie pracy dyplomowej. W pracy dyplomowej możesz opisać wybraną kampanię promocyjną na facebooku lub instagramie na przykładzie marki wybranego produktu.

Polecane książki: D.Meerman Scott "Nowe zasady marketingu i PR", B.Stawarz "Content marketing i social media", M.Żukowski "Twoja firma w social mediach" A.Rogulski "Zrozumieć social media",

Zagadnienia: marketing społecznościowy, social media marketing, wizerunek marki, lojalność klientów, marketing lojalnościowy, facebook, instagram, youtube, blog internetowy, tiktok, twitter,