Absolwenci na rynku pracy.
Adaptacja nieruchomości zabytkowych, w tym zabytków techniki.
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstwa ...
Aktywność zawodowa ludności polskiej.
Aktywny konsument – szansa czy zagrożenie dla firmy
Alians strategiczny jako zewnętrzny sposób rozwoju przedsiębiorstwa (na przykładzie firm)
Amortyzacja środków trwałych, ujęcie bilansowe i podatkowe
Analiza ekonomiczno-finansowa i zarządzanie płynnością na przykładzie
Analiza finansowa banku.
Analiza finansowa przedsiębiorstwa (w różnych obszarach jego działalności).
Analiza finansowa przedsiębiorstwa.
Analiza finansowa w przedsiębiorstwie, edukacja finansowa, włączenie i wyłączenie finansowe
Analiza finansowa.
Analiza i ocena działań związanych z aktywizacją zawodową osób niepełnosprawnych w Polsce na przykładzie województwa opolskiego.
Analiza i ocena kompetencji menedżerskich w procesie zarządzania na przykładzie ...
Analiza i projektowanie struktur organizacyjnych wybranych organizacji.
Analiza kapitału społecznego organizacji jako jej strategicznego potencjału rozwojowego
Analiza konkurencji jako element procesu formułowania strategii rozwoju
Analiza kosztów działalności przedsiębiorstw na rynku na przykładzie
Analiza kosztów oraz osiągniętych wyników na przykładzie
Analiza kosztów spółdzielni mieszkaniowych
Analiza modelu/modeli rozwoju strategicznego
Analiza możliwości wdrożenia nowoczesnych rachunków kosztów na przykładzie
Analiza oferty produktowej na rynku ubezpieczeń w Polsce na przykładzie
Analiza otoczenia przedsiębiorstwa na przykładzie
Analiza polskiego rynku bankowego i pozycji konkurencyjnej poszczególnych banków lub ich grup, w tym rola kapitału zagranicznego, rola konkurencyjnej struktury rynkowej, specyficzne problemy jak kredyty w walutach obcych, itp.
Analiza porównawcza efektywności wykorzystania kredytu i leasingu w działalności przedsiębiorstw
Analiza potencjału strategicznego organizacji
Analiza pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa X na potrzeby budowy strategii rozwoju
Analiza procesu innowacji w przedsiębiorstwie 3. Kapitał intelektualny organizacji
Analiza regionalnych strategii innowacji
Analiza regionalnych systemów innowacji jako infrastruktury rozwojowej współczesnych przedsiębiorstw
Analiza rozliczeń podatku VAT na przykładzie.....
Analiza strategiczna firmy CCC
Analiza strategiczna przedsiębiorstw i organizacji publicznych w oparciu o wybrane metody,
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
Analiza strategii konkurencji przedsiębiorstwa ...
Analiza strategii marketingowych na przykładach wybranych przedsiębiorstw.
Analiza systemu motywacyjnego w firmie X.
Analiza systemu podatkowego
Analiza techniczna spółki PKN Orlen
Analiza uwarunkowań dla kształtowania klastrów innowacyjnych jako model rozwojowego współczesnych organizacji
Analiza wskaźnikowa sprawozdań finansowych na przykładzie
Analiza wykorzystania leasingu i faktoringu w działalności gospodarczej przedsiębiorstw
Analiza zjawiska wypalenia zawodowego na podstawie wybranej grupy zawodowej np. u pracowników domów opieki społecznej w Polsce.
Analiza źródeł finansowania w procesie komercjalizacji
Analiza źródeł konkurencyjności przedsiębiorstwa.
Analiza, tworzenie i rozwój sieci współpracy i klastrów: analizy porównawcze.
Anomalie na rynkach finansowych.
Audyt i kontrola w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem systemów i narzędzi informatycznych. • Rozliczenia podatków z wykorzystaniem systemów informatycznych i Internetu.
Audyt personalny (kompetencyjny)
Badania marketingowe w procesie powstawania firmy
Badania rynku
Badanie efektywności działań promocyjnych.
Badanie kultury organizacyjnej w wybranym przedsiębiorstwie
Badanie sprawozdań finansowych
Badanie sprawozdań finansowych jako weryfikacji ich wiarygodności na przykładzie
Bank centralny.
Banki komercyjne .
Banki spółdzielcze, SKOKi i instytucje parabankowe - uwarunkowania rozwoju i rola na rynku finansowym.
Bankowość detaliczna - specyfika, produkty.
Bankowość elektroniczna (internetowa, mobilna, terminalowa itd.), jej produkty i usługi, bezpieczeństwo i zagrożenia.
Bankowość korporacyjna – specyfika, produkty.
Bankowość w Unii Europejskiej, USA i na rynku globalnym (szczególnie bankowość azjatycka, islamska, japońska) - ujęcie instytucjonalne i strategiczne.
Benchmarking oraz Lean Management jako narzędzia zarządzania strategicznego
Bezpośrednie inwestycje zagraniczne
Bilansowe i podatkowe ujęcie instrumentów finansowych
Biznes Plan
Budowa strategii lojalności
Budowa zespołów,
Budowanie lojalności konsumenta (np. Instrumenty budowania lojalności na przykładach, uwarunkowania lojalności)
Budowanie wizerunku organizacji non-profit
Cechy i podstawowe uwarunkowania podejścia sieciowego
Cechy, typy, źródła informacji
Chatbot, jako nowy kanał komunikacji marketingowej
Controllingowe doskonalenie zarządzania przedsiębiorstwem
Czas w zarządzaniu
Czynniki kulturowe w biznesie międzynarodowym: Japonia, USA, Niemcy, Wielka Brytania
Determinanty decyzji konsumenckich na rynku usług finansowych.
Dezintegracja łańcucha wartości przedsiębiorstwa ...
Diagnoza potencjału organizacyjnego przedsiębiorstwa ... dla potrzeb zmian
Diagnozowanie kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa
Diagnozowanie strategii i systemów motywacyjnych w przedsiębiorstwie
Dylematy etyczne związane z ZZL.
Działalność banków komercyjnych.
Działalność depozytowa banków komercyjnych.
Działalność doradcza w bankowości.
Działania antykryzysowe jako akcja strategiczna w przedsiębiorstwie ...
Działania marketingowe w agroturystyce
E-biznes, w tym handel elektroniczny i marketing elektroniczny.
Ecommerce w Polsce – geneza i rozwój
Efektywność a atrakcyjność reklam
Efektywność działań marketingowych na rynku
Efektywność wdrażania w organizacji systemów klasy CRM
Ekologiczne aspekty wykorzystania marketingu (ekomarketing, produkt ekologiczny).
Ekspatriacja i repatriacja pracowników,
Elektroniczne instrumenty płatnicze (karty płatnicze, płatności mobilne i internetowe, bitcoin itd.). • E-usługi i internetowe portale finansowe.
Endo i egzogeniczne uwarunkowania partnerstwa w regionie
Etnocentryzm w decyzjach konsumentów
Etyczne aspekty zarządzania na przykładzie przedsiębiorstwa X.
Etyczne aspekty zarządzania na przykładzie przedsiębiorstwa X.
Event marketing jako przykład nowoczesnego narzędzia marketingu
Ewolucja produktów i usług bankowych na rynku globalnym i w Polsce, w tym rola innowacji bankowych i zmian technologicznych.
Finansowanie inwestycji
Finansowanie rozwoju przedsiębiorstwa.
Finansowe i księgowe skutki wyceny bilansowej wybranych składników aktywów przedsiębiorstwa
Finansowe instrumenty inwestycyjne.
Finansowo księgowe aspekty rozliczeń z tytułu wynagrodzeń na przykładzie
Finansowo-księgowe aspekty różnic kursowych
Fora i blogi jako źródło informacji rynkowej
Formuły tworzenia pakietów wynagrodzeń (dodatki, premie),
Formy płatności w obrocie krajowym i międzynarodowym.
Formy transferu technologii
Franchising jako metoda zdobywania rynku
Franchising jako strategia rozwoju małych przedsiębiorstw
Fundusze inwestycyjne jako forma lokowania kapitału na przykładzie wybranych towarzystw funduszy inwestycyjnych
Funkcjonowanie instytucji finansowych.
Funkcjonowanie rynku pieniężnego – istota, uczestnicy, instrumenty.
Funkcjonowanie rynku płatności detalicznych.
Fuzja jako zewnętrzny sposób rozwoju przedsiębiorstwa (na przykładzie firm)
Giełdy Kapitałowe.
Globalny kryzys finansowy i bankowy 2007-2009 i jego skutki.
Gospodarowanie czasem pracy w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Handel internetowy.
Hybrydowe instrumenty finansowe.
Identyfikacja czynników wpływających na wybór lokalnych wielkopowierzchniowych placówek handlu Detalicznego jako miejsca dokonywania zakupów
Identyfikacja oczekiwań studentów i pracowników naukowych w zakresie wsparcia, w ramach przedsiębiorczości akademickiej
Identyfikacja, i typologia międzynarodowych sieci gospodarczych
indywidualny i organizacyjny)
Informacja i doradztwo dla MSP 11. Restrukturyzacja przedsiębiorstw - business process reengineering, lean management, spin-off, outsourcing
Informacja jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa ...
Innowacje finansowe, instrumenty i rynki finansowe.
Innowacje produktowe jako narzędzie marketingu
Innowacyjnosć gospodarek
Instrumenty i usługi na rynku finansowym, w tym instrumenty finansowania i inwestowania przedsiębiorstw.
Instytucje międzyrządowe i polityka gospodarcza suwerennych rządów
Inteligencja emocjonalna w zarządzaniu
Internacjonalizacja MSP – przesłanki, strategie i metody, wpływ na konkurencyjność; firmy born global
Internet a kontrola nad polityką i gospodarką
Inwestorzy instytucjonalni (mutual funds, investment funds, hedge funds) i stan bilansu płatniczego.
Inwestowanie w nieruchomości
Inwestowanie w kryptowaluty
Inwestowanie w akcje na GPW
Inwestycje alternatywne
Inwestycje infrastrukturalne
Inwestycje na rynku nieruchomości.
Inwestycje przedsiębiorstw i jednostek samorządu terytorialnego
Inwestycje przedsiębiorstw i jednostek samorządu terytorialnego.
Inwestycje w sporcie
Jakość warunków pracy na podstawie przedsiębiorstwa X.
Jednolity obszar walutowy i konsekwencje dla konkurencji globalnej
Kampanie reklamowe – tworzenie, prowadzenie, efektywność
Kierunki rozbudowy rachunku kosztów dla celów zarzadczych
Klastry przedsiębiorstw – kooperacja i konkurencja wśród MSP, wpływ klastrów na konkurencyjność przedsiębiorstw
Klasyfikacja kosztów i cen w przedsiębiorstwach handlowych
Kobiety na rynku pracy w Polsce i UE.
Kompetencje menedżera, a kompetencje przedsiębiorcy
Kompleksowa ocena stanu przedsiębiorstwa
Komunikacja jako istotny element kultury organizacyjnej.
Komunikacja personalna- Szkolenia i rozwój personelu
Komunikowanie i zarządzanie w społeczeństwie informacyjnym.
Komunikowanie się w organizacjach międzynarodowych,
Koncepcja sponsoringu w zarządzaniu marką
Koncepcja Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Pracy i próba integracji systemowej na przykładzie Zakładu X.
Koncepcja tworzenia Strategicznej Karty Wyników na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa produkcyjnego.
Konflikty interpersonalne w systemie społecznym przedsiębiorstwa
Konflikty w pracy i metody ich likwidowania.
Konkurencyjność rynku usług bankowych.
Konsolidacja sprawozdań finansowych.
Korzyści i koszty decentralizacji
Koszty reprezentacji i reklamy w ujęciu bilansowym i podatkowym
Kryptowaluty i giełda
Kryzysy walutowe i finansowe: mechanizm, skutki, zapobieganie.
Księgowe i podatkowe ujęcie przychodów ze sprzedaży
Kształtowanie kompetencji,
Kształtowanie międzynarodowych karier zawodowych przez pracowników,
Kształtowanie potencjału emocjonalnego pracowników w przedsiębiorstwie ...
Kształtowanie procesów tworzenia i funkcjonowania sieci wiedzy.
Kształtowanie relacji z klientem na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa
Kształtowanie rozwoju zawodowego pracowników w firmach międzynarodowych,
Kształtowanie strategii przez banki i instytucje finansowe, w tym analiza efektywności banku, źródeł przewagi konkurencyjnej i uwarunkowań strategii rozwojowej.
Kultura marketingowa przedsiębiorstwa, ocena, sposoby kształtowania
Kultura organizacyjna jako czynnik rozwoju przedsiębiorczości.
Kultura organizacyjna w procesie zarządzania zasobami ludzkimi
Leasing jako zewnętrzna forma finansowania działalności przedsiębiorstw
ludzkich
Marka kraju jako istotny element dokonywania wyborów przez konsumentów
Marka w działalności podmiotu na przykładzie wybranych branż
Marketing czasopism jako środków masowego przekazu
Marketing elektroniczny (np. działania promocyjne w Internecie, wykorzystanie blogów i wirtualnych społeczności w Marketingu)
Marketing internetowy.
Marketing jako element rynkowo zorientowanego zarządzania przedsiębiorstwem
Marketing miast
Marketing międzynarodowy i globalny.
Marketing mix na przykładzie wybranej marki
Marketing organizacji non-profit
Marketing partyzancki – na przykładzie polskich przedsiębiorstw
Marketing partyzancki w małej firmie
Marketing polityczny (kampanie prezydenckie).
Marketing polityczny w prezydenckich / samorządowych kampaniach wyborczych
Marketing sportowy – na przykładzie klubów sportowych
Marketing usług
Marketing usług finansowych.
Marketing w działalności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych (standaryzacja i adaptacja, produkt, kanały dystrybucji, promocja międzynarodowa, ceny w marketingu międzynarodowym, efekt kraju pochodzenia)
Marketing w firmach konsultingowych /prawniczych/
Marketing-mix jako narzędzie oddziaływania na klientów indywidualnych
Marketingowa analiza rynku dóbr konsumpcyjnych na przykładzie przemysłu/rynku
Marketingowa rola opakowania
Marketingowa strategia kreowania turystycznego produktu regionu
Marketingowe aspekty kształtowania jakości oferty w przedsiębiorstwach usługowych
Marketingowe aspekty kształtowania rynku usług w Polsce.
Marketingowe metody aktywizacji sprzedaży nowych świadczonych usług
Marketingowe strategie rozwoju usług
Marketingowe strategie sukcesu na polskim rynku
Marketingowe uwarunkowania konsumpcji w regionie
Marketingowy sukces (np. „Gwiezdnych wojen”)
Marki prywatne pośredników i ich atrakcyjność dla konsumentów
Media społecznościowe (Social Media).
Metody i techniki organizatorskie wykorzystywane w doskonaleniu działalności przedsiębiorstw, instytucji administracyjnych oraz organizacji społecznych.
Metody pozyskiwania lojalności klientów
Metody strategicznej diagnozy otoczenia i przedsiębiorstwa.
Metodyka pomiaru kapitału intelektualnego
Mierzenie efektywności zarządzania
Międzynarodowa integracja rynków kapitałowych jako zewnętrzne ograniczenie dla polityki gospodarczej
Międzynarodowa koordynacja polityki gospodarczej w ramach Unii Europejskiej
Międzynarodowe standardy rachunkowości.
Międzynarodowy Fundusz Walutowy i liberalizacja obrotów w sferze finansowej
Międzynarodowy Fundusz Walutowy wobec współczesnych kryzysów walutowych
Międzynarodowy kredyt i polityka zadłużenia zagranicznego
Młodzi konsumenci jako specyficzny segment rynku (np. strategie marketingowe na rynku młodego konsumenta, oddziaływanie reklamy na młodych konsumentów, specyfika młodzieży bądź dzieci jako konsumentów)
Mobbing i jego skutki jako zjawisko o charakterze patologii społecznej.
Modele procesu innowacyjnego w przedsiębiorstwie
Modele zarządzania wiedzą
Modelowanie struktur klastrowych
Motywacja do uczestnictwa w zespołach wirtualnych.
Motywacja i jej stymulacja w zarządzaniu.
Motywacyjna rola systemów wynagrodzeń pracowniczych.
Motywowanie a motywacja w organizacji,
Motywowanie i jego rola w koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa lub instytucji publicznej.
Motywowanie i komunikacja w organizacji wirtualnej
Motywowanie personelu do pracy - teoria i analiza (na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa lub instytucji publicznej).
Motywowanie pracowników
Możliwości percepcji informacji
Możliwości wykorzystania zbilansowanej karty wyników w zarządzaniu
MSP na rynku międzynarodowym
Narodowe produkty markowe – analiza sytuacji polskiej i porównanie z innym krajem
Narzędzia analizy strategicznej w tym metody portfelowe w zarządzaniu;
Narzędzia oceny instrumentów finansowych (efektywność, ryzyko).
Negocjacje w zarządzaniu zasobami ludzkimi. ...
Niefinansowe instrumenty inwestycyjne.
Nietypowe nośniki reklamowe i ich społeczny odbiór
Nowe koncepcje stabilizacji makroekonomicznej: reguła monetarna, reguła budżetowa
Nowoczesne formy reklamy zewnętrznej
Nowoczesne instrumenty kreowania zespołów wirtualnych.
Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania stosowane w rozwiązywaniu problemów organizacyjnych.
Obrót gotówkowy i bezgotówkowy
Obrót materiałowy
Obrót środkami trwałymi
Obrót towarowy
Obrót towarowy w jednostkach sprzedaży detalicznej na przykładzie
Ocena działalności przedsiębiorczej w organizacji.
Ocena efektywności reklamy na przykładzie
Ocena kapitału intelektualnego organizacji
Ocena kapitału intelektualnego organizacji.
Ocena kondycji finansowej firmy na przykładzie
Ocena kontroli menedżerskiej, pod kątem przedsiębiorczości organizacyjnej.
Ocena kultury organizacyjnej.
Ocena poziomu organizacyjnego uczenia się.
Ocena poziomu zarządzania wiedzą w organizacji.
Ocena pozycji konkurencyjnej lub strategicznej organizacji.
Ocena pozycji konkurencyjnej małej firmy.
Ocena procesu formułowania strategii.
Ocena projektów inwestycyjnych
Ocena przygotowania organizacji do zmian.
Ocena współpracy aptek zlokalizowanych na terenie miasta Rzeszowa z dostawcami leków
Ocena zarządzania z punktu widzenia przedsiębiorczości strategicznej.
Ocenianie pracowników
Ocenianie pracowników Rozwój zasobów
Ochrona środowiska pracy.
Opakowanie w strategii przedsiębiorstwa.
Opodatkowanie podatkiem dochodowym od osób fizycznych przedsiębiorców prowadzących pozarolniczą działalność gospodarczą
Opracowanie biznes planu rozwoju przedsiębiorstwa
Organizacja i funkcjonowanie instytucji finansowych .
Organizacja i zarządzanie instytucjami
Organizacja i zarządzanie małą firmą
Organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwem
Organizacje non – profit – finansowanie i funkcjonowanie.
Oszczędzanie i inwestowanie indywidualne na rynkach finansowych.
Partnerstwo lokalne jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie ...
Partnerstwo publiczno-prywatne
Partnerstwo w relacjach lekarz-pacjent na lokalnym rynku usług medycznych - szansą wzmocnienia konkurencyjności organizacji
Partnerstwo w sieci franchisingowej na przykładzie ...
Partycypacja pracownicza,
Partycypacja w zarządzaniu przedsiębiorstwem ...
Perspektywa czasowa i jej znaczenie dla osiągania sukcesu zawodowego
Planowanie działalności organizacji: formułowanie planów strategicznych i operacyjnych.
Podatki dochodowe, pośrednie i lokalne.
Podatkowa księga przychodów i rozchodów
Podatkowe formy ewidencji
Podejmowanie decyzji menedżerskich
Podejmowanie decyzji przez konsumenta na rynku
Podejście systemowe w zarządzaniu
Podmioty ZZL i podział ról między nimi,
Podstawowe metody i techniki optymalizacji w zarządzaniu
Podstawowe uwarunkowania działalności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych
Podstawowe zasady i cechy podejścia systemowego
Podstawy logistyki międzynarodowej (obsługa zamówień, zarządzanie zapasami, magazyn opakowanie, transport)
Podstawy projektowania systemów zarządzania
Podstawy zarządzania czasem
Podstawy zarządzania informacją
Podział przedsiębiorstwa jako sposób restrukturyzacji na przykładzie ...
Polityka cenowa przedsiębiorstw
Polityka dywidendy przedsiębiorstwa.
Polityka gospodarcza po rewolucji informatycznej
Polityka OPEC i światowy rynek ropy naftowej
Polityka promowania wzrostu (polityka strukturalna, polityka konkurencji) według UE
Polityka wsparcia MSP – przesłanki, fundusze i programy UE, ocena/ewaluacja programów wsparcia publicznego, zarządzanie wsparciem, instytucjonalna struktura wsparcia
Polityka zatrudnienia i rynek pracy
Polski sektor bankowy.
Pomiar efektywności działania organizacji – finansowe i pozafinansowe metody oceny.
Poprzemysłowe nieruchomości zabytkowe – inwestowanie, rewaloryzacja, konserwacja itp.
Porównanie strategii gminy X ze strategią gminy Y
Postawy i oczekiwania pracowników wobec zmian w przedsiębiorstwie ...
Poszukiwanie idealnego modelu pracownika w oparciu o rekrutację prasową
Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami.
Powody nakładania, zakres i ewolucja regulacji bankowych.
Powstanie i rozwój międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi,
Pozyskiwanie źródeł finansowania przedsiębiorstwa.
PR, CSR i Marketing odpowiedzialny społecznie (np. Instrumenty i uwarunkowania CSR, działania marketingowe organizacji non-profit, reklama społeczna)
Pracoholizm a zaangażowanie w pracę
Praktyka stosowania systemów zintegrowanych ERP (finanse, księgowość, kadry, płace, środki trwałe, gospodarka magazynowa, produkcja, zamówienia, sprzedaż).
Problematyka przystąpienia Polski do UE (aspekty makroekonomiczne).
Problemy społeczne ochrony pracy.
Problemy zarządzania płynnością finansową przedsiębiorstwa.
Procedura obsługi faktoringu
Proces starzenia się ludności a polityka społeczna.
Proces tworzenia opakowania na przykładzie produktów firmy
Proces wzrostu przedsiębiorstwa – determinanty wzrostu przedsiębiorstwa, firmy szybko rosnące (gazele) – specyfika i gospodarcze znaczenie
Procesy informacyjne w zarządzaniu.
Product placement jako nowoczesne narzędzie marketingu
Produkt placement jako narzędzie promocji
Programy lojalnościowe, a przekraczanie oczekiwań klientów
Project finance
Projektowanie oraz wdrażanie strategii przedsiębiorstw i organizacji publicznych.
Projektowanie strategii przedsiębiorstw i organizacji publicznych (poziom strategii rozwoju, konkurencyjnych, funkcjonalnych),
Promocja i ocena otwartych funduszy
Promocja polski (różne aspekty – turystyka, kultura, itp.)
Promocja sprzedaży w placówkach handlu detalicznego na terenie miasta Rzeszowa
Proste i złożone formy współdziałania gospodarczego (m.in. franchising, kooperacja produkcyjna, alianse strategiczne, partnerstwo publiczno – prywatne, struktury klastrowe).
Przedsiębiorczość akademicka – zakładanie i rozwój innowacyjnych firm przez kadrę akademicką i studentów
Przedsiębiorczość i małe i średnie przedsiębiorstwa (MSP) – ekonomiczne i instytucjonalne uwarunkowania procesów założycielskich, wkład MSP w gospodarkę kraju i regionu, regionalne czynniki rozwoju przedsiębiorczości
przedsiębiorstw
Przejęcie jako zewnętrzny sposób rozwoju przedsiębiorstwa (na przykładzie firm)
Przekształcenie książki przychodów i rozchodów w księgi handlowe
Przepływy pieniężne przedsiębiorstwa, zasady ich kształtowania i oceny.
Przepływy wiedzy w firmach internetowych.
Przypadki i efekty liberalizacji gospodarczej szokowej i stopniowej
Przywództwo jako kluczowy czynnik sukcesu przedsiębiorstwa ....
Przywództwo w organizacji
Psychologia rynków finansowych.
Psychologiczne, socjologiczne i prawne aspekty mobbingu oraz sposoby zapobiegania temu zjawisku.
Public relations jako element budowania wizerunku firmy.
Public relations w przedsiębiorstwie
Publicity jako narzędzie promocji
Publicznymi - Restrukturyzacja i transformacja przedsiębiorstw
Rachunek kalkulacyjny w controllingu przedsiębiorstwa
Rachunek kosztów działań (ABC)
Rachunek kosztów i rachunkowość zarządcza.
Rachunek kosztów przedsiębiorstwa
Rachunek kosztów w przedsiębiorstwie
Rachunek odpowiedzialności w controllingu przedsiębiorstwa
Rachunki kosztów i korzyści akcesji– wybrane przykłady.
Rachunki target costing i kaizen costing w controlligu przedsiębiorstwa
Rachunkowość budżetowa.
Rachunkowość finansowa.
Rachunkowość komputerowa.
Rachunkowość małych i średnich podmiotów gospodarczych. • Rewizja sprawozdań finansowych i audyt wewnętrzny
Rachunkowość małych i średnich przedsiębiorstw.
Rachunkowość spółek z ograniczoną odpowiedzialnością na przykładzie
Rachunkowość w instytucjach finansowych.
Rachunkowość zarządcza i controlling.
Racjonalizacja i restrukturyzacja zatrudnienia,
Radzenie sobie ze stresem
Realizacja idei społecznej odpowiedzialności biznesu w przedsiębiorstwie ...
Reklama telewizyjna w oczach uczniów
Reklama w Internecie
Reklama w przedsiębiorstwie handlowym
Reklamy porównawcze (efektywność i popularność) na polskim/europejskim rynku
Rekrutacja i dobór kadr,
Rekrutacja i dobór pracowników
Rekrutacja i selekcja pracowników
Rekrutacja i selekcja pracowników w przedsiębiorstwie ....
Rekrutacja w przedsiębiorstwach międzynarodowych,
Relacje inwestorskie i nadzór korporacyjny, społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa.
Restrukturyzacja i prywatyzacja
Restrukturyzacja naprawcza w przedsiębiorstwie ...
Restrukturyzacja rozwojowa w przedsiębiorstwie ...
Restrukturyzacja strategiczna
Restrukturyzacja zatrudnienia w przedsiębiorstwie ...
Rewitalizacja terenów poprzemysłowych, obszarów miejskich itp.
Rodzaje i źródła konfliktów w firmach międzynarodowych,
Rodzaje strategii innowacyjnych w organizacji
Rodzina i jej obraz oraz znaczenie we współczesnej reklamie polskiej.
Rola adaptacji pracowników w zarządzaniu.
Rola Banku Światowego i międzynarodowych banków rozwoju we wzroście gospodarczym wyłaniających się gospodarek rynkowych (emerging markets)
Rola ceny w marketingu
Rola Internetu w działalności handlowo-usługowej
Rola kierownika (menedżera) w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Rola kultury organizacyjnej w międzynarodowych przedsiębiorstwach.
Rola lidera w zarządzaniu kapitałem ludzkim.
Rola lobbingu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa
Rola marketingu w działalności przedsiębiorstwa, branży, gałęzi, gminy, powiatu
Rola menadżera w efektywnym kierowaniu na przykładzie przedsiębiorstwa X.
Rola menedżera w małym przedsiębiorstwie.
Rola oraz znaczenie struktury organizacyjnej w funkcjonowaniu i rozwoju przedsiębiorstwa X.
Rola personelu w kształtowaniu wizerunku organizacji
Rola ponadnarodowych korporacji w gospodarce narodowej
Rola przedstawiciela handlowego w budowaniu zadowolenia klienta
Rola rachunkowości w jednostkach sektora budżetowego
Rola relacji w marketingu terytorialnym na przykładzie ...
Rola relacji w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem na przykładzie ...
Rola warunków pracy i stosunków pracy a zarządzania zasobami ludzkimi.
Rola zaufania w kształtowaniu sieci współpracy
Rozwój małej firmy.
Rozwój myśli organizatorskiej
Rozwój przedsiębiorczości lokalnej na terenie gminy ...
Rozwój przedsiębiorstwa na drodze restrukturyzacji na przykładzie ...
Rozwój przedsiębiorstwa poprzez kooperację na przykładzie ...
Rozwój regionalny i lokalny; strategie rozwoju regionalnego i lokalnego
Rozwój transakcji elektronicznych i ich rola w gospodarce
Rozwój ubezpieczeń w Polsce na przykładzie
Rozwój zasobów ludzkich (HRD)
Rozwój zawodowy pracowników
Równowaga praca-życie
Różne formy prywatyzacji (np. kapitałowa, kuponowa) i ich efektywność
Różnice kulturowe w działaniach marketingowych (np. uwarunkowania kulturowe działań promocyjnych na wybranych przykładach)
Różnice kulturowe w zarządzaniu
Różnorodne formy gospodarki mieszanej (np. społeczna gospodarka rynkowa) – country case studies
Rynek Funduszy Inwestycyjnych.
Rynek kapitałowy, organizacja i działalność giełdy papierów wartościowych.
Rynek leasingu w Polsce
Rynek młodzieżowy jako cel działań marketingowych producentów
Rynek pracy i poziom bezrobocia w wybranych regionach
Rynek pracy jako kontekst strategii personalnej przedsiębiorstwa
Rynek pracy w Polsce i wybranych krajach UE.
Rynki alternatywne.
Rywalizacja i współpraca interpersonalna w przedsiębiorstwie ...
Ryzyko projektów inwestycyjnych
Sektor bankowy Unii Europejskiej.
Sektory technologicznie zaawansowane i sektory kreatywne (sektory kultury, rozrywki, mediów, projektowania/wzornictwa, oprogramowania); firmy technologiczne
Slogan reklamowy – znaczenie we współczesnym marketingu
Socjalna Europa – koordynacja polityki zatrudnienia i polityki społecznej
Socjalne obciążenie gospodarki i koncepcje reform: emerytalnych, opieki zdrowotnej, edukacji
Socjologiczne i psychologiczne aspekty zarządzania kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwie.
Specyfika wynagradzania w organizacjach międzynarodowych,
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa ...
Społeczna odpowiedzialność samorządu terytorialnego (np. na podstawie wybranej gminy).
Społeczne dylematy ery globalizacji
Społeczne skutki bezrobocia.
Społeczne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie ...
Społeczno-kulturowe uwarunkowania innowacyjności w sektorze MSP
Sponsoring jako narzędzie promocji firmy
Sposoby motywowania pracowników
Sprawozdawczość finansowa
Sprawozdawczość finansowa jednostek biznesowych i budżetowych.
Sprawozdawczość i analiza finansowa.
Sprzedaż bezpośrednia na wybranych przykładach.
Stabilność rynku finansowego w ujęciu makro i mikroekonomicznym, w tym analiza źródeł ryzyka na rynku bankowym oraz metody przeciwdziałania kryzysom finansowym.
Strategia cenowa podmiotów produkcyjnych
Strategia innowacyjna na przykładzie przedsiębiorstwa
Strategia kształtowania relacji z obywatelami na przykładzie gminy ...
Strategia marki wybranego przedsiębiorstwa
Strategia promocji wybranego przedsiębiorstwa
Strategia restrukturyzacji zakładów opieki zdrowotnej na przykładzie ...
Strategia rozwoju a uwarunkowania działania lokalnych stacji radiowych
Strategia rozwoju gminy na przykładzie
Strategia rozwoju organizacji non-profit działających na terenie miasta Rzeszowa
Strategia społecznej odpowiedzialności jako nowoczesny sposób zarządzania przedsiębiorstwem na przykładzie......
Strategia wprowadzania nowego produktu na rynek.
Strategiczne myślenie w przedsiębiorstwie ...
Strategiczne ZZL
Strategie finansowe przedsiębiorstw.
Strategie konkurencji przedsiębiorstwa.
Strategie konkurencyjne wybranych organizacji
Strategie międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi,
Strategie na poziomie regionów gospodarczych: analiza strategiczna regionu,
Strategie outsourcingu produkcji i usług.
Strategie przedsiębiorstw w sektorach infrastrukturalnych (energetyka, telekomunikacja, transport)
Strategie reklamowe i komunikacyjne przedsiębiorstw/organizacji (np. strategie promocji na wybranych przykładach, oddziaływanie działań promocyjnych (reklamy) na odbiorców, psychologiczne aspekty oddziaływania reklamy, niekonwencjonalne instrumenty komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem)
Strategie rozwoju przedsiębiorstwa.
Strategie rynkowe instytucji kredytowych.
Strategie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw.
Strategie tworzenia i rozwoju sieci przedsiębiorstw.
Strategie zarządzania sytuacją kryzysową.
Strategie ZZL,
Strefy wolnego handlu, rozwój wymiany towarowej, wzrost gospodarki
Stres organizacyjny – przyczyny i skutki
Struktura kapitałowa banku.
Struktura kapitałowa przedsiębiorstwa.
Style kierowania przedsiębiorstwem i zasobami ludzkimi.
Style życia jako wyznacznik zachowań konsumenckich
System identyfikacji wizualnej i jego rola w kreowaniu wizerunku firmy
System informacji finansowej w przedsiębiorstwie i jego wykorzystanie w procesach zarządzania.
System motywacji jako kluczowy czynnik kształtowania kapitału ludzkiego.
System oceniania okresowego pracowników. ...
System wartości w pracy
System wynagrodzeń jako element zarządzania w przedsiębiorstwie ...
System zarządzania społeczną odpowiedzialnością organizacji (np. wybranego przedsiębiorstwa lub instytucji publicznej).
Systemy ekonomiczne i reformy gospodarcze
Systemy informacyjne w procesie pozyskiwania wiedzy w warunkach globalizacji
Sytuacyjne i osobowościowe czynniki efektywności pracowników
Szkolenie i doskonalenie kadr jako element zarządzania zasobami ludzkimi.
Szkolenie i doskonalenie pracowników
Szkolenie jako element polityki zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa lub instytucji publicznej.
Szkolenie jako istotne narzędzie rozwoju pracowników na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa lub instytucji publicznej.
Szkolenie personelu jako istotny element zarządzania zasobami ludzkimi. ...
Światowa Organizacja Handlu (WTO) i liberalizacja obrotów w sferze realnej
Światowe centra finansowe.
Taktyka wykorzystania środków pomocy UE w aspekcie makroekonomicznym.
Teorie wykorzystywane do analizy rynków finansowych (oraz przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych).
Traktat z Maastricht i jego konsekwencje dla polityki gospodarczej krajów członkowskich
Transfer i dyfuzja technologii w działalności małych i średnich przedsiębiorstw
Tworzenie i funkcjonowanie grup kapitałowych.
Tworzenie i wykorzystywanie portali korporacyjnych i ich wpływ na konkurencyjność, innowacyjność i przedsiębiorczość.
Tworzenie i zarządzanie wybranym przedsiębiorstwem internetowym.
Ubóstwo i wykluczenie społeczne.
Ustalanie i podział wyniku finansowego jednostki gospodarczej
Uwarunkowania funkcjonowania oraz rozwoju sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
Uwarunkowania i typy złożoności
Wewnętrzne public relations firmy
Wieloletnie plany inwestycyjne jako czynnik rozwojowy regionu
Wizerunek firmy CCC i Big Star - w opinii jej klientów
Wpływ kredytów inwestycyjnych na rozwój małych przedsiębiorstw na przykładzie wybranych firm
Wpływ partnerstwa w relacjach lekarz-pacjent na kształtowanie wizerunku placówki medycznej
Wpływ reklamy na model współczesnej rodziny.
Wpływ technologii informacyjnych na gospodarkę, rynki i organizacje gospodarcze.
Wspólna polityka monetarna (pozycja Europejskiego Banku Centralnego, Euroland, ERM II)
Współczesne kierunki badań na rynkach finansowych.
Współczesne koncepcje zarządzania a praktyka zarzadzania średnim przedsiębiorstwem
Współpraca konkurentów na rynku usług edukacyjnych
Współpraca konkurentów na rynku usług turystycznych
Współpraca konkurentów w sektorze kreatywnym
Współpraca przedsiębiorstwa ... z dostawcami jako czynnik wzmacniania konkurencyjności
Współpraca przedsiębiorstwa ... z instytucjami B+R jako czynnik wzmacniania konkurencyjności
Współpraca przedsiębiorstwa ... z instytucjami finansowymi jako czynnik wzmacniania konkurencyjności
Współpraca przedsiębiorstwa ... z instytucjami wsparcia biznesu jako czynnik wzmacniania konkurencyjności
Współpraca z dostawcami jako forma strategii konkurencji na przykładzie aptek zlokalizowanych na terenie miasta Rzeszowa
Wybory strategiczne w przedsiębiorstwach rodzinnych na przykładzie ...
Wybrane problemy kształtowania wizerunku organizacji
Wybrane problemy kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa
Wybrane problemy marketingu na rynku nieruchomości
Wybrane problemy promocji firmy
Wycena papierów wartościowych.
Wykorzystanie analizy fundamentalnej.
Wykorzystanie analizy technicznej .
Wykorzystanie analizy technicznej w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych
Wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego do wspomagania prowadzenia analiz finansowych i sprawozdawczości w małych i średnich firmach.
Wykorzystanie badań marketingowych w strategii firmy.
Wykorzystanie kalkulacji kosztów do tworzenia cen produktów
Wykorzystanie nowoczesnej technologii na rynkach finansowych (w tym w rozliczeniach).
Wykorzystanie nowoczesnych metod analizy strategicznej w projektowaniu strategii (analiza interesariuszy, nowoczesne metody scenariuszowe, Strategiczna Karta Wyników)
Wykorzystanie promocji do budowania pozycji firmy na rynku.
Wykorzystanie rachunku kosztów planowanych w rachunku odpowiedzialności na przykładzie
Wykorzystanie różnych rachunków kosztów do kalkulacji kosztów wytworzenia
Wykorzystanie rynku papierów wartościowych w finansowaniu przedsiębiorstwa.
Wykorzystanie sprawozdań finansowych do oceny kondycji finansowej
Wykorzystanie sprawozdawczości finansowej w controllingu
Wykorzystanie Strategicznej (Zrównoważonej) Karty Wyników jako narzędzia kontroli realizacji strategii w przedsiębiorstwie ...
Wykorzystanie technologii informacyjnych, w tym Internetu w zarządzaniu organizacją.
Wykorzystywanie narzędzi internetowych
Wynagradzanie pracowników
Wynik finansowy
Wynik finansowy w ujęciu prawa bilansowego i podatkowego
Wypalenie zawodowe
Wyznaczniki i wymiary współczesnej koncepcji marketingowej
Wyzwania kulturowe,
Zachowania ludzi w organizacji
Zachowania nabywcze klientów indywidualnych na rynku
Zagadnienia ładu korporacyjnego, etyki i problemów zaufania na rynku bankowym.
Zagadnienia z rachunkowości finansowej.
Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa.
Zarządzanie finansami w działalności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych (źródła finansowania, unikanie opodatkowania, zarządzanie ryzykiem)
Zarządzanie firmą rodzinną.
Zarządzanie innowacjami w organizacji
Zarządzanie instytucjami kredytowymi.
Zarządzanie jakością obsługi klienta w wybranym banku (X, Y, Z)
Zarządzanie jakością, koncepcja TQM, międzynarodowe standardy jakości w organizacjach biznesowych i publicznych.
Zarządzanie kapitałem intelektualnym w Akademickim Radio Centrum Politechniki Rzeszowskiej
Zarządzanie kapitałem intelektualnym w przedsiębiorstwie ...
Zarządzanie kapitałem intelektualnym na wybranych uczelniach wyższych
Zarządzanie kapitałem ludzkim w UE,
Zarządzanie karierą zawodową (wymiar
Zarządzanie kompetencjami zawodowymi
Zarządzanie konfliktem w firmie ...
Zarządzanie konkurencyjnością przedsiębiorstwa na przykładzie sieci franchisingowej
Zarządzanie korporacją w dobie rewolucji IT
Zarządzanie kryzysowe w przedsiębiorstwie budowlanym, turystycznym, ..., na przykładzie ...
Zarządzanie kulturą organizacyjną w przedsiębiorstwie ...
Zarządzanie małą firmą na przykładzie ...
Zarządzanie marką (np. strategia produktu/marki na dowolnych przykładach, kształtowanie wizerunku przedsiębiorstw)
Zarządzanie należnościami (zobowiązaniami) przedsiębiorstwa
Zarządzanie nieruchomościami.
Zarządzanie poprzez główne wartości w organizacji w kontekście kształtowania kapitału społecznego
Zarządzanie procesami w organizacji na przykładzie ...
Zarządzanie procesami, zarządzanie projektami, Lean Management, Six Sigma, BPR.
Zarządzanie procesem konsolidacyjnym (m.in. strategie i analizy w procesach fuzji i przejęć, restrukturyzacja i integracja przedsiębiorstw po nabyciu).
Zarządzanie projektami inwestycyjnymi.
Zarządzanie przez komunikację w przedsiębiorstwie ...
Zarządzanie przez konflikt w przedsiębiorstwie ...
Zarządzanie public-relations w instytucjach samorządu lokalnego na terenie miasta lub wsi
Zarządzanie relacjami z interesariuszami w przedsiębiorstwie ....
Zarządzanie relacjami z klientami w przedsiębiorstwie ...
Zarządzanie relacjami z otoczeniem organizacji.
Zarządzanie reputacją firmy na przykładzie
Zarządzanie różnorodnością kulturową w przedsiębiorstwie ...
Zarządzanie ryzykiem bankowym.
Zarządzanie ryzykiem finansowym w przedsiębiorstwie.
Zarządzanie ryzykiem korupcji
Zarządzanie sprzecznościami strategicznymi.
Zarządzanie strategiczne jednostką samorządu terytorialnego (województwa, powiatu, gminy)
Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie budowlanym, turystycznym, .... na przykładzie
Zarządzanie strukturą kapitału w przedsiębiorstwie.
Zarządzanie usługami wirtualnymi.
Zarządzanie w warunkach sieci
Zarządzanie wiedzą a CRM
Zarządzanie wiedzą w organizacji
Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie z kapitałem zagranicznym na przykładzie ...
Zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa na przykładzie
Zarządzanie własnym rozwojem
Zarządzanie zasobami informacyjnymi przedsiębiorstw w warunkach gospodarki opartej na wiedzy.
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Zarządzanie zasobami ludzkimi na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa lub instytucji publicznej.
Zarządzanie zasobami ludzkimi na rynkach międzynarodowych (pozyskiwanie personelu, wynagradzanie, różnice kulturowe)
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacjach wielokulturowych
Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach międzynarodowych. ...
Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie franchisingowym na przykładzie ...
Zarządzanie zmianą w przedsiębiorstwie ...
Zasady korzystania ze środków pomocowych UE, podejście mikroekonomiczne (zasady ubiegania się o dotacje z różnorodnych funduszy UE przez pojedyncze podmioty gospodarcze, gminy itd.).
zasobami ludzkimi
Zastosowanie metod heurystycznych w procesie kreowania innowacji na przykładzie
Zastosowanie metod heurystycznych w procesie zarządzania strategicznego na przykładzie ...
Zastosowanie nowoczesnych technologii w bankowości.
Zatrudnienie i bezrobocie osób niepełnosprawnych.
Zatrudnienie i polityka rynku pracy
Zewnętrzne public-relations jako forma kształtowania relacji interpersonalnych w przedsiębiorstwie Zarządzanie kluczowymi kompetencjami w przedsiębiorstwie ...
Zjawiska kryzysowe w globalnej gospodarce
Zjawisko bezrobocia oraz polityka państwa na rynku pracy w Polsce.
Zmiany strategii przedsiębiorstwa po wejściu Polski do Unii Europejskiej na przykładzie ...
Zmiany w organizacji i zarządzaniu instytucjami publicznymi
Znaczenie analizy finansowej w działalności ekonomicznej przedsiębiorstwa
Znaczenie bankowej analizy zdolności kredytowej klientów
Znaczenie banku w finansowaniu działalności przedsiębiorstwa.
Znaczenie emocji w reklamie
Znaczenie eurorynków (eurowalutowych, euroakcji, euroobligacji) w polityce zadłużenia zagranicznego
Znaczenie i formy rozwoju zawodowego,
Znaczenie kierowania oraz zakres funkcjonalny współczesnego kierownika.
Znaczenie marki w budowaniu pozycji firmy.
Znaczenie systemu okresowych ocen pracowniczych w zarządzaniu kadrami na przykładzie firmy ...
Znormalizowane systemy zarządzania (ISO) jako instrument kształtowania kultury organizacyjnej
Źródła finansowania innowacji
Źródła finansowania małej firmy.